Seminţele de in scad colesterolul şi te scapă de kilogramele în plus

Seminţele de in sunt cea mai bogată sursă vegetală de Omega 3, un antioxidant cunoscut pentru efectele benefice asupra inimii, sistemului osos şi tensiunii arteriale.
Datorită acestor beneficii, seminţele de in constituie o alternativă excelentă la uleiul de peşte şi carnea de somon. În plus, seminţele de in mai au şi avantajul că asigură un aport important de fibre, vitamine (în special cele din complexul B) şi de minerale. Efectele unei diete pe bază de seminţe de in sunt extrem de variate şi se manifestă la scurt timp după începerea tratamentului

Efectele seminţelor de in

Ø Stimulează digestia

Ø Combat constipaţia

Ø Scad colesterolul

Ø Protejează sistemul cardiovascular

Ø Combat oboseala şi stresul

Ø Alungă insomniile

Scad colesterolul şi… kilogramele

Pentru cei care vor să scape de kilogramele în plus acumulate în vacanţa de iarnă, o alimentaţie cu un aport important cu seminţe de in ajută în curele de slăbire.

Află cum se consumă seminţele de in
Introdu seminţele de in în alimentaţia ta, de cel puţin patru ori pe săptămână.
Consumă-le întregi sau măcinate
Presară-le peste salate: 2-4 linguriţe pe zi ar trebui să îţi asigure un consum echilibrat de acizi graşi esenţiali „pentru slăbire“. Seminţele de in pot fi procurate din magazine naturiste sau în unele supermarketuri.

Trezirea cu seminţe de in

1 lingură de seminţe de in
1 cană de apă caldă

Amestecă-le şi lasă-le aşa peste noapte. Vor deveni o pastă moale şi gelatinoasă.
Dimineaţa bea doar lichidul. Inul va avea un efect calmant asupra stomacului şi intestinelor.

sursa jurnalul.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *